Turystyka a zdrowie

Turystyka a zdrowie

Wszyscy jesteśmy bardzo zmęczony słuchaniem o otyłości u dzieci. Najnowsze newsów mówi nam w kółko, że:

Numer OTHE dzieci sklasyfikowanych jako otyłych podwoiła się w ciągu ostatnich dwóch dekad.

oOne piąte dziecko będzie otyłe.

Numer OTHE amerykańskich dzieci mających chirurgii otyłości potroiła się w ciągu ostatnich lat.

oNow że otyłość wieku dziecięcego jest uważany epidemia schorzenia dorosłych są obecnie coraz częściej u dzieci, w tym choroby serca, cukrzycy, nadciśnienia i wysokiego ciśnienia krwi.

Są to zaskakujące statystyki, ale niestety niewielu z nas słucha już. Słyszeliśmy to złe wiadomości tak często, że staliśmy się zdrętwiałe z powagi sytuacji, że eksperci przewidują, uczyni to pokolenie pierwszy mają krótszą żywotność niż ich rodzice.

Warto więc przestać mówić o tym i coś z tym zrobić. Ale od czego zacząć?

Kto jest winny?

Spójrzmy na przyczynę i rozpocząć tam. W typowej grze winy możemy wskazać palcem w wielu kierunkach:

ØFast food: amerykańskie dzieci jedzą posiłek fast-food jeden na 3 dni.

Øobiady szkolne: Jeden na pięciu szkół publicznych w USA sprzedaje markowe fast food w stołówce, a tylko jeden z tych cheeseburgery to 590 kalorii.

ØRząd: Aby zrównoważyć budżet i zwiększyć czas instruktażowe, tablice szkolne całym kraju rezygnacji z wgłębieniem i upuszczanie ed Phys.

ØWiek elektroniczna: gry wideo, telewizory, komputery i iPody zapewnić dzieciom wewnątrz i nieruchome.

Wszystko to prawda, ale obwinianie restauracji, szkół, rząd i elektronicznych gadżetów nie pomoże naszym dzieciom. Zamiast tego, to jest czas dla nas, jako rodziców, aby umieścić miłość do działania i wziąć pełną odpowiedzialność za zdrowie naszych dzieci.

Oto kilka nakazów i zakazów, które pomogą Ci dokonać zmiany diety i stylu życia, który będzie włączyć te statystyki się i dać swoim dzieciom fundament długie, zdrowe życie.

Wymodelować zdrowego stylu życia

Jeśli poważnie o pomaganie dziecku osiągnięcia i / lub utrzymania stan i dopasowanie ciała, trzeba być pierwszym w rodzinie, aby dokonać zmian, które zostaną wprowadzone was wszystkich na torze w tym wyścigu do fitness. Czy masz problemy z nadwagą siebie czy nie, tak, jak żyć ustawia poprzeczkę dla stylu życia swoich dzieci. Nie można być wybredny junk-food i nieaktywną couch potato i oczekiwać, aby Twoje dziecko być coś innego:

oDrastically zmniejszyć spożycie przetworzonych ciast (pączki, bułeczki, kawa Cake), fast food, wysokokalorycznych automat automatyczna typu przekąski i napoje gazowane.

oFill swoją codzienną dietę w produkty pełnoziarniste, owoce, warzywa i wody.

oGet aktywne fizycznie w niewielkim stopniu na co dzień: wziąć ze schodów zamiast z windy, zaparkować samochód daleko od sklepu.

OTO złagodzić stres na koniec dnia, pomiń pączka lub kieliszek wina i zamiast wziąć energiczny spacer lub nacisnąć rower treningowy.

Monitorowanie Twojego dziecka czas wolny

Nawet jeśli jesteś rodzicem pracę, ważne jest, aby zorganizować aktywny, produktywne po szkole i czasie weekendu dla Twojego dziecka, który nie zawiera podjadania i bierną rozrywkę elektroniczną:

Oset limit jedna godzina na czas spędzony na siedzeniu z przodu pudełka TV / komputera / video każdego dnia.

oSchedule aktywnego czasu, który obejmuje zarówno udział sportowego lub rodzina na świeżym powietrzu, takich jak chodzenie, jazda na rowerze lub piesze wycieczki.

oWhen są one na tyle stary, aby poradzić sobie z odpowiedzialności, niech dzieci spacer, rower lub jeździć do miejsc, w rozsądnej odległości. Nie kierowania ich do kina, który jest dwie przecznice dalej!

Kontrolować dietę dziecka

Jak dzieci podrosną i spędzać więcej czasu z dala od domu z pieniędzmi w kieszeni, to jest trudne do mikro-zarządzania każdy kęs pożywienia jedzą. Ale przynajmniej, upewnij się, że jedzenie w domu jest nisko-cal i pożywne:

oClean się spiżarni kuchni i usunąć większość wysokokalorycznych fast-food przekąski (co oznacza, chipsy, lody, ciastka, płatki kubki cukru, napoje gazowane lub soki cukru w ??domu). Dzieci muszą mieć jakieś słodycze, ale wszystko z umiarem.

oReplace śmieci ze zdrowymi przekąskami alternatywnych, takich jak świeże owoce, seler i marchew, orzechy, sery o niskiej zawartości tłuszczu, pełnoziarniste babeczki z angielskich niskiej zawartości tłuszczu, masła orzechowego i jogurt o niskiej zawartości tłuszczu.

Odo nie pozwala nikomu w domu do jedzenia fast food więcej niż raz w tygodniu.

Odo nie umieścić swoje dziecko na restrykcyjnej diecie. Pamiętaj: To jest ważne, aby mieć świadomość, jakie rodzaje żywności jesz i ich wielkości porcji, niż próbować utrzymać wyspecjalizowane „fad” diet. Większość „diety” są nierealistyczne i promowania pozbawienia zamiast propagowanie zdrowego stylu życia i zmiany inteligentnego podejmowania decyzji.

oPractice część kontroli. W 1987 piliśmy 6 ½ butelki uncji sody w 85 kalorii; Dziś typowa butelka 20 uncji i 250 kalorii. Cheeseburgera fast-food w 1987 roku zawierała 333 kalorii; dziś jest to 590 kalorii. Jest to jeden z powodów, dlaczego jesteśmy super wielkości narodu. Umieść mniej jedzenia na talerzu – to takie proste.

oCreate dzienny plan posiłków, który skupia się na tych trzech kluczowych elementów: różnorodność – służą one do różnych potraw ze wszystkich grup żywności; Bilans — oferują wystarczającą ilość porcji z każdej z grup, aby zaspokoić potrzeby żywieniowe; i umiar — nie za dużo któregokolwiek żywności lub grupy.

Praktyka mówi „Nie”

Daj sobie uprawnienia do powiedzenia „nie” z ufnością. Jesteś rodzicem; masz prawo i obowiązek odpowiadać za zdrowie dziecka i dobrego samopoczucia:

O „Nie, nie może mieć drugą porcję.”

O „Nie, nie możesz jeść lody na obiad.”

O „Nie , nie można mieć sody z posiłku.”

O „Nie, nie może mieć jazdy samochodem na róg.”

O „No nie można oglądać już żadnego więcej telewizji.”

Zostań zwolennikiem zdrowej żywności w szkołach

Jako rodzic masz jakieś wpływy na to, co dzieci jedzą w szkole. Oczywiście, można spakować swój worek obiad z pożywne, ale jeśli nie pożywne są oferowane do sprzedaży dla wszystkich innych dzieci, to będzie trudne dla wielu młodych ludzi, aby oprzeć dumpingu ich domowy cały wegetariańskie pszenicy okład na Twinkie. Z tego powodu wiele grup macierzyste zostały wprowadzone zmiany w sposobie przygotowywania żywności w ich stołówkach szkolnych. Pobranie próbek z tych działań to:

Owies Akademię obietnicę w Nowym Jorku, wszystkie posiłki serwowane w stołówce są gotowane od zera, a menu (w dużym stopniu dotowane przez prywatnych darowizn) zawiera teraz dania jak indyka lasagne z boku świeżych cukinii.

OIN Santa Monica w Kalifornii., jest tam bar sałatkowy w każdej szkole w dzielnicy, z produktów sprowadzanych z rynku lokalnego rolnika.

Owies Grady High School, na zewnątrz Atlanty, student ciała prezydenta, wegetarianka, przekonał firmę, która prowadzi do stołówki, aby zapewnić smażyć tofu wymieszać, burgery warzywne i hummus.

OIN Irvington, N.Y., grupa zaangażowanych rodziców ustanowić No Junk Food Week, gdzie wszystkie niezdrowe jedzenie zostało usunięte z kafeterii i zastąpione oferty z lokalnego szefa nazwie Sushi Mike i darowizny od najbliższej Trader Joe.

Ponieważ jednym z głównych źródeł tłuszczu i cukru w ??diecie dziecka pochodzi z obiadów szkolnych, można zacząć walkę o zdrowie swojego dziecka poprzez rozmowy z administratorów szkół o zgrywania z automatów z przekąskami ładunkiem i usuwanie wysokokaloryczne, o wysokiej zawartości tłuszczu potrawy z menu. Że sam pomogą wiele dzieci oprzeć się pokusom, które psują nawet najlepsze intencje.

Czy łatwo jest utrzymać nasze dzieci wykończenia i pasuje żyjąc w fast-food, wysokokaloryczne świecie? Nie, wcale nie. Ale to dlaczego nasze dzieci nie mogą zrobić to sam. Muszą naszym kierownictwem, wsparcie i przykład, aby pomóc im nawiązać nawyków, które doprowadzą do zdrowego i długiego życia.

Artykuł dzięki: