Czego ucza nas piesze wycieczki

Te złote dni wydawniczych zniknęły!

W złotych czasach autor by zabezpieczyć kontrakt książki za pośrednictwem agenta, publikuje książkę, pójść na wycieczkę eskortowany przez publicysta mediów lub eskorty – a jeśli zdobył rozgłos na tyle, że stają się „najlepiej sprzedającym się” autora.

Albo przynajmniej, sprzedaż książek autora obejmowałby wycieczkę, spłacić przyśpieszając uczynić wydawcy pieniądze. Zysk była nazwa gry – a system działa – aż do około 2005 roku.

Nagle księgarnie, własności mediów i wydawnictw zaczęło się rozpadać. Internet był „zmieniarka gra” i tradycyjny proces publikowanie i promocja książki stały się nieskuteczne.

Do tego momentu, World Wide Web był dla tych ludzi techniczny, naukowy i nie miał rzeczywistego wpływu na sprzedaży książek. Ale teraz Amazon.com, print-on-demand, wirusowe komunikaty marketingowe, social media i potężne społeczności internetowych mają wyrównane szanse.

Księgarnie, agentów, słonina clunky zestawy prasowe i publicyści punktacji tradycyjne media nie są kluczem do sukcesu autora już.

Istnieje mnóstwo książek na własny opublikowane lub niezależnych, które tworzył historię – i zaskoczył świat wydawnictwa. Like The Shack, powieść Christian przez William P. Young był pierwotnie własny opublikowane w 2005 roku, a od lutego 2010 roku ponad siedem milionów egzemplarzy w druku na świecie, spędził siedemdziesiąt tygodni trzyma pierwsze miejsce na liście bestsellerów New York Times, i nadal pozostać w dziesiątce aktualne.

Sukces Shack pokazuje, co word-of-mouth i sieci społecznej może zrobić dla siebie opublikowane książki, ale co ciekawsze, siła rynkowa książek religijnych w Stanach Zjednoczonych, wewnątrz i na zewnątrz branży wydawniczej.

Warto więc porównać starą szkołę i nowa szkoła sposób robienia rzeczy:

Old School: Tradycyjne twarde i miękkie okładki książki

Nowej szkoły: Książki cyfrowe, e-booki, rozpala, iPad i inne bezprzewodowe urządzenia odczytujące są w drodze!

Old School: Wycieczki Book

Nowa Szkoła: Wycieczki Blog seminaria

Old School: Pierwsze opinie w magazynach i gazetach

Nowa Szkoła: Pierwsze recenzje na Amazon oraz w społecznościach, gdzie czytelnicy książek spędzać czas, jak Shelfari Goodreads, librarything.com, rawsistaz i wiele więcej

Old School: Web 1.0 (webmasterzy potrzebne do HTML i skomplikowanych rzeczy)

Nowa Szkoła Web 2.0 (wolność – po prostu blog blogger lub WordPress.com blog) Dwukierunkowa komunikacja!

Old School: Mailing z łuków, książki i duże zestawy dla prasy

Nowa Szkoła: EPK (zestawy prasowe elektroniczne) oraz książki

Old School: multimedia towarzyskie

Nowa Szkoła: Virtual Assistant

Old School: Informacje prasowe wysłane i wysyłane do mediów

Nowa Szkoła: SEO prasowe wysyłane lub korzystania z usług online, takich jak dopasowanie mediów Pitch Rate Reporter Connection

Old School: Druk, wytłaczanie i mailowych biuletynów do listy zgromadzone na przestrzeni lat

Nowa Szkoła: wysyłanie eNewsletters ciągłe kampanie e-mail marketingu i e-maile za pomocą autorespondery rozgłoszeniowych

Old School: Tworzenie aktualizowanie list mediów

Nowa Szkoła: Przechwytywanie maile zainteresowanych czytelników przy użyciu „opt-in” program bazy danych takie jak AWeber

Old School: wywiady telewizyjne

Nowej szkoły: Tworzenie przyczepy książek, wirusowe wideo i transmisji strumieniowej na żywo w Internecie

Old School: Autorzy odwiedzający czytania grup i bibliotek

Nowa Szkoła: Telekonferencje lub strumieniowego dożyć wielu grup jednocześnie w zaciszu swojego domu poprzez Skype lub linii mostu

Old School: mailingi Pocztówka czytelników, księgarniach i organizacji

Nowa Szkoła: Eblast pocztówki tysięcy korzystających z usług e-mail marketingu, jak Goodgirlbookclub BlackGospelPromo, ChristianPRGroup lub DetroitGospel

Old School: wywiady radiowe

Nowa Szkoła: Podcasty i audycje radiowe www (słyszane online lub pobrane przez iTunes)

Old School: Cechy Magazine

Nowa Szkoła: Charakterystyka Ezine

Old School: Pisanie kolumny w gazetach

Nowa Szkoła: dystrybuowanych artykułów złożone na artykuł katalogów jak Ezine przy użyciu słów kluczowych i generowania ruchu w sieci lub zapisu zwykłego bloga

Old School: Stigma, która na własny opublikowane książki „nie wyciąć go”, a to dlatego, że nie jesteś z dużego domu

Nowa Szkoła: Doświadczeni siebie opublikowane autorzy robią to duże, bycie zauważonym, zarabianie pieniędzy i życia karierę robią to, co lubią – pisanie!

Old School: Generowanie rozgłos w mediach i uzyskanie natychmiastowego wejścia z publicznością

Nowa Szkoła: Budowanie relacji, uzyskanie bezpośredniej odpowiedzi od czytelników i tworzenie społeczności internetowych

Old School: Pierwsze radio, telewizja, gazety i czasopisma opinie

Nowa Szkoła: Tworzenie tysięcy zwolenników, przyjaciół i fanów online, którzy współdziałają ze sobą i są połączone ze sobą przez całą swoją karierę

Ministerstwo pionierem marketingu, Social Media Expert i PR Coach Pam Perry pomaga Afroamerykanie autorzy chrześcijańscy zbierać reklamy i wykorzystać strategie internetowych. Jako 20-letni weteran PR, jest także współautorem „Synergy Energii. Jak wykorzystać moc Partnerstw na rynku książki, rozwijać swoją firmę i markę twojej służby”

Artykuł dzięki: zwyżka za wiek