Co jesc podczas wedrowek

Może to być trudne, upewniając się, że każdy w rodzinie, szczególnie dzieci, są coraz wszystko, czego potrzebują od swoich diet. Po tym wszystkim, są automaty w szkołach, że dzieci mogą pobrać wszystkie rodzaje żywności z fast, a ty i innych znaczących Prawdopodobnie oba winny pomijanie śniadania lub chwytając hamburgera i frytki na obiad. Przynajmniej, trzeba się upewnić, że są coraz jeden prawdziwie zdrowy posiłek każdego dnia, a nie ma lepszego sposobu, aby ją niż pyszny obiad, sit-down z rodziną.

Mimo, że nie zawsze można kontrolować, co jedzą w ciągu dnia, można mieć pewność, że twoja rodzina zjada zdrowy, białko i witaminy bogate kolacje że wszyscy będą cieszyć. W tym artykule znajdziesz kilka wyśmienitych przepisów kulinarnych, które z pewnością będzie hitem z całą rodziną, a dzieci nie obchodzi, że dajesz im zdrowej żywności!

Sneak białka do posiłków

Jeśli dzieci są wybredni, a wiele z nich, prawdopodobnie masz trudności z dostaniem im jeść wszystko, czego potrzebują. Spróbuj umieścić trochę sproszkowanego suplementu białkowego do swoich posiłków. Wiele suplementów białka są dostępne unflavored, więc dzieci nie będą nawet wiedzieć, że można umieścić go w swoim komputerze Mac i ser, jajecznica, a nawet koktajle mleczne.

Powyżej znajduje się pełna włoskie kolacje, które można zrobić w mniej niż półtorej godziny, że cała rodzina będzie kochać. Jest przepełniony zdrowych składników, w tym suplementów białkowych, a dzieciom się spodoba!

Miłość warzywa tych, Łączone Moczenie Salad

Wiele dzieci nie jedzą sałatki, ponieważ nie podoba mi się wygląd opatrunku wszystko nad nim. Każdy wie, że dzieci uwielbiają zanurzać ich jedzenie, więc służyć ich sałatki, duże warzywa mogą odebrać z boku Dressing / dip mogą wykorzystać do maczania w swoje warzywa.

– Sałata rzymska

– Ogórek w plasterkach

– marchew Sticks

– Pomidory koktajlowe

– seler

Dressing / DIP: Mix swój ulubiony sos sałatkowy z kilkoma łyżeczkami proszku białka i trochę serka śmietankowego o grubym, kremowym, białka pakowane pyszny dip.

Herbed Czosnek chleb z serem

Zawsze, gdy wychodzę na włoski, zawsze służył tuczu pieczywa. Oto przepis na chleb czosnkowy, który jest niskokaloryczne i bogate w białko, ale nie skąpić na smak:

– Pełnoziarnisty Dinner Rolls

– 1/4 C światło Margaryna

– 2 ząbki czosnku świeżego

– Pietruszka

– Rozdrobnione ser Mozzarella

– Tarty ser parmezan

Roztopić margarynę z czosnku, gotować na niskie przez 15-20 minut, aż czosnek zmiękną. Odcedzić. Wytnij bułki na pół i rozłożone czosnku masła na każdej połowie. Posypać natką pietruszki i serów i ustaw na razie na bok. Ser i produkty pełnoziarniste są ładowane z białka.

Białko pakiety spaghetti i klopsiki

Każdy lubi spaghetti, i można zrobić je w domu tak, że jest nie tylko smaczne, ale też bardzo zdrowe. Ten przepis jest ładowany z białka, a także wiele niezbędnych witamin i składników odżywczych. Jeśli nie powiedzieć dzieciom, że sos jest przygotowywane ze świeżych warzyw, oni nie znają różnicę. Sos ten może być również używany do pyszne pizze, a smakuje jeszcze lepiej, jeśli ugotować dzień lub dwa z wyprzedzeniem i niech smaki osiedlić.

Spaghetti Sauce

– 5 Duże pomidory

– 4 lub 5 ząbków czosnku świeżego

– 1 Can Pasta pomidorowa

– plasterki cebuli

– 1 łyżka oliwy z oliwek Extra Virgin

– Sól, pieprz, chili w proszku, pieprz cayenne, papryka, włoskie przyprawy do smaku

– 2 liście laurowe

– 2 miarki białka w proszku, unflavored

Puree wszystko oprócz cebuli i laurowe w blenderze. Nie ma potrzeby, aby oderwać pomidorów, gdyż rozpuszczają się skóry podczas procesu gotowania. Przenieść puree do garnka i dodać cebulę i liście laurowe. Ciepła na niskim medium 15-20 minut.

Pulpety

– Wołowina 1 lb Masa

– 1/2 C Kruszywo Całe ziarna zbóż

– 2 łyżki sosu spaghetti

– Sól, pieprz i inne przyprawy do smaku

Wymieszać wszystkie składniki i tworzą się dwa-calowych okrągłych kulek. Umieścić w piecu szkło bezpieczne pieczenia i piec w temperaturze 350 stopni przez 30-45 minut. Wyjąć z piekarnika i dodać sos spaghetti, spaghetti i niektóre całe ziarna, które gotowane klopsiki były natomiast pieczenia. Posypać parmezanem, i powrócić do piekarnika na 10 minut. Podawać z pieczywem czosnkowym.

Nie zapomnij deser!

Istnieją różnego rodzaju pyszne desery, które można służyć swoją rodzinę bez poczucia winy. W rzeczywistości, można zastąpić wiele składników z niektórych swoich ulubionych przepisów kulinarnych dla nich zdrowsze. Na przykład, jeśli masz ciasto lub ciasteczka przepis, który wzywa do oleju lub margaryny, zamiast korzystać z musem jabłkowym. Smak jabłkowym jest niezauważalna, a to jest o wiele zdrowsza niż olej. Można również dodać orzechy bogate w białko i inne zdrowe smakołyki, takie jak rodzynki i dat do wielu ciasteczka, ciasta i placów, że twoja rodzina będzie błagać, aby przez cały czas.

Białko-pakiety owsiane Trail Mix Cookies

Te pyszne, żucia cookies nie są po prostu wspaniałe desery. Są one pakowane z białka i innych składników odżywczych, a także może być wykorzystywane do po południu i wieczorem przekąski, jak i do deserów. Dodać je na weekend, więc masz dużo deserów i przekąsek na cały tydzień.

– 3 C Szybkie Oats

– 2 C Mąka

– 1 C niesłodzone Applesauce

– 1 C biały Cukier

– 1 C pakiety Brown Sugar

– 2 jajka

– 1 łyżeczka sody oczyszczonej

– 3/2 łyżeczki mielonego cynamonu

– 2 miarki Czekolada Protein Powder

– Szczypta soli

– 1 1/2 C Trail Mix: niesolone orzechy, pestki dyni, rodzynki, wiórki czekoladowe

Masło śmietankowe i oba cukry w misce. Pokonaj jajka, po jednym na raz i dodać wanilię. Następnie dodaj suche składniki i chłód ciasto do lodówki na godzinę. Uformować kulki, miejsce na natłuszczonej blasze i spłaszczyć widelcem. Piec przez 8-10 minut w piecu, który został uprzednio ogrzany do 350 ° C. Ostudzić na kratce i podawać z dużą szklankę chudego mleka.

O Badań Protica

Artykuł dzięki: